Onze Werkwijze

Onze werkwijze is geheel gericht op de wensen van de klant.

U kunt uw wensen telefonisch, per mail of via het offerte/reserveringsformulier aan ons doorgeven.
Wij denken met u mee en doen u een passend aanbod.

We houden rekening met de door u gewenste verslagvorm en we selecteren voor u de medewerkster die feeling heeft met uw vakgebied en het vergaderdoel. Hiernaast kijken we naar de reisafstand zodat we u een scherpe prijs aan kunnen bieden.

Als u instemt met ons aanbod reserveren wij de datum en het tijdstip in de agenda van de betreffende medewerkster. Wij zullen u indien nodig nog benaderen voor extra informatie, zoals de agenda van de vergadering, en eventuele notulen van de voorgaande vergadering. Zo kan onze medewerkster zich nog beter voorbereiden.

Onze medewerkster zal zich voor aanvang van de vergadering, tijdig bij u melden. Tijdens de vergadering zal onze notulist de nodige aantekeningen maken en na afloop van de vergadering op ons kantoor verder uitwerken.

Als de notulen gereed zijn, worden deze nog eens grondig nagekeken door onze tekstcorrector. Waar nodig worden er nog aanpassingen gedaan. Ten slotte ontvangt u de notulen.

Het hele proces van vergadering tot het ontvangen van de notulen neemt maximaal 2 tot 4 werkdagen in beslag.

Kort samengevat

  • U geeft uw wensen aan ons door via telefoon, mail of het offerte/reserveringsformulier.
  • Wij reserveren de datum en tijdstip in de agenda van onze dichtstbijzijnde medewerker.
  • U stuurt vooraf de stukken die van belang zijn voor onze notulist. Zoals de agenda en eventuele notulen van de vorige vergadering.
  • De vergadering wordt bijgewoond door onze notulist
  • De notulen worden door onze notulist elders verder uitgewerkt.
  • De notulen worden vervolgens nog eens extra gecontroleerd door onze tekstcorrector.
  • Ten slotte ontvangt u de notulen.

Dit hele proces duurt maximaal 2 tot 4 werkdagen.